2014. augusztus 17., vasárnap

Ismerj meg!

Sziasztok! 
Mivel az első részt nem hozom még pár napig, úgy gondoltam, hogy néhány mondatban írok magamról Nektek! :)

Pár hónapja kezdtem el gondolkozni azon, hogy blogot nyissak, igazából ez az első blogom, és amíg vártam a design-ra, pár csoportban szétnéztem.  Nagyon szeretnék sok feliratkozót, számos kommentet a bejegyzéseim alatt, azonban eddig ebből a feliratkozók száma növekszik, még senki nem írt semmit a bejegyzésemhez. (na de majd ehhez! :D)
Igyekszem sok oldallal cserélni, és reklámozni, azonban sokszor érzem, hogy nem vagyok eléggé egyedi ahhoz, hogy felkelsem az emberek figyelmét. És ha már itt tartunk, nem igazán értem, hogy mit is jelent az elolvastam gombocska. Vagyis persze értem, de kedvelem az őszinteséget, az építő jellegű kritikát és határozottan idegesít hogy ha nem tetszik valami az olvasóknak, akkor miért nem kapok pár mondatot azzal kapcsolatban, hogy esetleg hogyan tehetném jobbá az oldalt. 
Szívesen ismerkedem, általában mindenkihez van pár jó szavam, azonban tudok nagyon goromba is lenni, és nem bírom ha valaki nagyon nagyra van magával. Ilyenkor határozottan késztetést érzek arra, hogy letörjem a szarvát az illetőnek. Talán ez azért van így, mert én igyekszem abszolút szerényen állni a dolgaimhoz és nem értem, hogy más ezt miért is nem teszi meg. Imádom a Harry Potter könyveket, bár ez látszik is gondolom, és rengeteget olvasok. 

Mivel szívesen ismerkedem, azért nyitott vagyok mindenkire. A FACEBOOK-on megtalálhatsz, mindenkit visszaigazolok és akár egy beszélgetésre is kapható vagyok, ha nagyon unatkoznátok! ^^
A GOOGLE + - on pedig szintén tudtok követni! :)  

3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Kedves White!
    Azért írok most neked, mert úgy érzem, rokon lélekre találtam benned. A blogod gyönyörű, Khyira és a firerose lányok nagyon kitesznek magukért, semmi kétség! Elolvastam a prológusodat, s bár nem sok minden derült ki, nagyon tetszik az írásmódod, és már alapjáraton az, hogy ez az egész történet a Harry Potter világában játszódik. Mivel én magam is hatalmas Potterheadnek mondom magamat, természetes, hogy feliratkoztam a blogra, és csupa jót kívánok neked!
    Ölelés: Ariana Douglas.

    VálaszTörlés
  3. Drága Ariana! Örülök, hogy hasonló lélek vagy mint én, és annak is, hogy te vagy az első lelkes kommentelőm! :)
    Először is köszönöm szépen - talán mondhatom hogy mind Khyira és mind a Firerose lányok nevében is - a dicsérő szavakat. Igazából a prológussal azt szerettem volna elérni, hogy felkeltsem a figyelmet és ne áruljak el túl sok információt. Köszönöm hogy feliratkoztál, és hogy kedveled a világot, világomat, remélem a későbbiek folyamán is velem maradsz. Annyit ígérhetek hogy a héten érkezik a következő rész, és örülnék ha azt is ilyen lelkesen olvasnád Te is, és a többi feliratkozó és idetévedő is! ^^

    White

    VálaszTörlés